6 technik rozwojowych siły i odporności psychicznej

03/09/2021 Wyłączone przez Meeting

POCZUCIE WPŁYWU, ZAANGAŻOWANIE, WYZWANIE – A PEWNOŚĆ SIEBIE

Najważniejszą kwestią było
własne: „why” czyli dlaczego chce budować własną siłę psychiczną.

Kiedy Anka wychodziła ze spotkań z Zarządem przez kolejne dni nie była sobą. Analizowała w głowie każde słowo, które zostało wypowiedziane. Czuła się po każdym takim spotkaniu przegrana. Jej kolega przekazał mój numer aby skontaktowała się ze mną. Nasze spotkania polegały na wglądzie w sytuację w obszary, które po wypełnieniu testu MTQ48 wybrała.

Dla Anki każde potknięcie było porażką. Więc zamiast po „potknięciu” wstać i „strzepnąć” kurz z ramion – przeżywała. Pojawiały się myśli związane z „karceniem siebie”, które coraz bardziej pogrążały ją w otchłani rezygnacji z pracy. W modelu MOZ, który pokazuję na szkoleniach z „Zarządzania sobą w stresie” wymieniamy: myśli – emocje – zachowania. I od tego rozpoczynamy pracę: od wglądu w myśli, które mają bezpośredni wpływ na nasze emocje. Emocje kształtują nasze zachowania i mają wpływ na nasze działania.

Jak przetrwać codzienne zmagania  z wyzwaniami i problemami w pracy? Jak wracać do stanu równowagi po nieudanych spotkaniach? Jak podnieść się po innych trudnych przeżyciach?

Preferencje, co do technik
używanych podczas sesji są różne. Dokonujemy wglądu i pracujemy z:
  • Nastawieniem,
  • Celem,
  • Kontrolą myśli i skupieniem uwagi,
  • Wyobraźnią,
  • Kontrolą lęku i niepokoju,
  • Samoświadomością.

Dużo łatwiej nam powrócić do stanu równowagi, kiedy pracujemy
nad własną siłą i odpornością psychiczną.

Szkolimy online. Sprawdź naszą ofertę!

Nasze życie zawodowe i prywatne może być prostsze, przyjemniejsze. Dopóki jednak nie odpowiemy sobie dlaczego warto – dopóty będziemy nadal kręcić się w tym „kołowrotku negatywnych emocji”.