Efektywna obsługa klienta

 

1. Profesjonalna obsługa klienta.
2. Radzenie sobie w sytuacji stresowej, sposoby panowania nad emocjami.
3. Odpowiadanie na zastrzeżenia klienta.
4. Komunikacja niewerbalna w obsłudze klienta.
5. Metody doskonalenia przekazu w obsłudze klienta.
6. Asertywność w obsłudze klienta.

Szkolenie skierowane jest do osób mających zarówno bezpośredni jak i telefoniczny kontakt z klientem indywidualnym oraz biznesowym. Celem szkolenia jest przedstawienie rozwiązań wspomagających efektywną i profesjonalną obsługę klienta w trudnych sytuacjach.

  • Nauczysz się odpowiadać na zarzuty i wątpliwości klienta.
  • Poznasz sposoby radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
  • Nauczysz się panować nad stresem i emocjami w sytuacji konfliktowej.
  • Zbudujesz swój wizerunek profesjonalisty, dzięki umiejętności odnalezienia się w trudnej sytuacji.
  • Dowiesz się jak przejąć inicjatywę i zapewnić komfort klientowi w trudnej sytuacji.