Mentality of sales

 

EFEKTYWNOŚĆ W PRACY HANDLOWCA W KONTEKŚCIE PRACY Z KLIENTEM LUB WSPÓŁPRACY W ZESPOLE

  1. Pracownik dowie się więcej o strategiach mentalnych człowieka, klienta
  2. Handlowiec pozna własny styl myślenia
  3. Odkryje własny potencjały wynikający ze strategii myślenia
  4. Dowie się jak porozumiewać się z klientami w kontekście wykonywanych obowiązków
  5. Uzyska zestaw pytań aktywizujących klienta

 

PERSPEKTYWA LIDERA ZESPOŁU – JAKO PRZEŁOŻONY:

  1. Poznasz mocne strony pracowników w kontekście wykonywanych obowiązków handlowych
  2. Dowiesz się jak mogą rozwijać obszary do poprawy w kontekście współpracy lub wykonywanych obowiązków zawodowych
  3. Poznasz wartości, na podstawie których, możesz skutecznie motywować pracowników
  4. Dowiesz się jakie czynniki demotywujące należałoby wyeliminować
  5. W trakcie warsztatu zespół będzie pracował nad definiowaniem algorytmu współpracy i synergii, dzielenia się wiedzą
  6. Przeanalizujesz na jakim etapie znajduje się zespół zarówno pod względem wartości jak i wzorców myślenia