Sprzedaż relacyjna

 

1. Tajniki skutecznej sprzedaży.
2. Motywacja w procesie sprzedaży.
3. Dostosowanie etapów procesu sprzedaży do oczekiwań klienta.
4. Tworzenie pozytywnej relacji z klientem poprzez budowanie jego zaufania.
5. Badanie potrzeb klienta.
6. Doskonalenie postaw zorientowanych na klienta.
7. Sposoby pozyskiwania klientów i podtrzymywania relacji z nimi.
8. Znaczenie obsługi po sprzedażowej w utrzymaniu pozytywnej relacji z klientem.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat budowania relacji z klientami zarówno w sprzedaży bezpośredniej, jak i telefonicznej. Nabycie i doskonalenie postaw sprzyjających nawiązywaniu kontaktów z klientami.

  • Dowiesz się, jak istotne jest budowanie relacji z klientem.
  • Uświadomisz sobie wagę i skuteczność indywidualnego podejścia do klienta.
  • Nauczysz się jak skutecznie sprzedawać badając i analizując potrzeby klienta.
  • Poznasz sposoby budowania asertywnych relacji z trudnym i wymagającym klientem.
  • Rozwiniesz kompetencje i umiejętności sprzedażowe.