Storytelling w biznesie, sprzedaży

 

1. Czym jest storytelling.
2. Storytelling, jako nowoczesna metoda sprzedaży.
3. Sprzedaż poprzez opowieść, jako element budowania relacji z klientem.
4. Opowiadanie historii w ramach argumentacji podczas sprzedaży.
5. Omówienie technik storytellingu.
6. Budowanie zaangażowania klienta.

Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności sprzedaży poprzez opowieść i budowanie relacji z klientem. Przedstawienie i doskonalenie technik storytellingu mających na celu stymulowanie wyobraźni i angażowanie odbiorcy.

  • Nauczysz się wykorzystywać historie w kontaktach z klientami.
  • Zdobędziesz uwagę odbiorców i zwiększysz szansę na zapamiętanie Twojej oferty dzięki storytellingowi.
  • Poznasz skuteczne techniki sprzedaży poprzez historie.
  • Stworzysz i wykorzystasz swój katalog opowieści jako argument sprzedażowy.
  • Dowiesz się, jak zyskać większą swobodę w relacji z klientem.
  • Zbudujesz relację z odbiorcą poprzez zaangażowanie go w opowieść.