Techniki sprzedaży

 

1. Mechanizmy sprzedaży
2. Budowanie relacji z klientami
3. Sprzedaż relacyjna
4. Rola skutecznej komunikacji w relacjach z klientami
5. Rozpoznanie i analiza potrzeb klienta
6. Zasady prowadzenia rozmów handlowych
7. Omówienie etapów sprzedaży

Celem szkolenia jest przedstawienie i omówienie mechanizmów sprzedaży. Przygotowuje ono do przeprowadzenia skutecznej rozmowy handlowej po uprzednim zbadaniu i analizie potrzeb klienta. Uczestnik szkolenia pozna etapy procesu sprzedaży oraz zasady prowadzenia rozmów handlowych.

  • Poznasz poszczególne etapy i mechanizmy sprzedaży.
  • Uświadomisz sobie jak istotne jest budowanie relacji z kontrahentami.
  • Dowiesz się jak budować skuteczne relacje z klientami.
  • Nauczysz się, jak przygotować się do rozmowy handlowej.
  • Poznasz zalety stosowania języka korzyści w procesie sprzedaży.
  • Zyskasz wiedzę jak rozpoznawać i analizować potrzeby klienta.
  • Dowiesz się jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta.