Techniki zamykania sprzedaży

 

1. Omówienie poszczególnych etapów procesu sprzedaży.
2. Techniki zamykania sprzedaży.
3. Komunikacja z klientem, reagowanie na przekazywane sygnały.
4. Warianty reakcji handlowca na uzyskane informacje.
5. Podsumowanie pozyskanych informacji.
6. Wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Celem szkolenia jest poprawienie skuteczności działań handlowca zmierzających do zakończenia procesu sprzedaży. Na szkoleniu handlowcy dowiedzą się jak podtrzymywać kontakt z klientem, a także jak interpretować i reagować na przekazywane przez niego informacje lub sygnały.

  • Zweryfikujesz swoją wiedzę na temat poszczególnych etapów sprzedaży.
  • Dowiesz się na jak rozpoznawać i interpretować oznaki motywacji klienta do zakupu.
  • Nauczysz się jak podtrzymywać relację z klientem i nakłonić go do zakupu.
  • Poznasz techniki zamykania sprzedaży.
  • Przeanalizujesz i udoskonalisz swoją komunikację z klientem.