Asertywność managera

03/30/2021 0 przez Meeting

Jak asertywność managera pomaga
w kształtowaniu efektywnej komunikacji?

Celem szkolenia jest wypracowanie u uczestnika umiejętności asertywnego postępowania wobec współpracowników. Uczestnicy nauczą się, jak konsekwentnie i efektywnie komunikować się z pracownikami.

  • Nauczysz się efektywnie komunikować ze współpracownikami.
  • Dowiesz się, jak zachować asertywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
  • Nauczysz się wyrażania własnych poglądów i ich obrony.
  • Poznasz metody komunikowania swoich oczekiwań i wydawania skutecznych poleceń.
  • Zyskasz większą swobodę i otwartość w kontaktach z podwładnymi.
  • Zmniejszysz odczuwanie stresu w pracy.

Program szkolenia

  1. Definicja asertywności, cechy asertywnej postawy.
  2. Asertywność w kontekście pełnionej funkcji.
  3. Indywidualne cechy menagera pomocne w ksztaltowaniu asertywnej postawy.
  4. Rola asertywnej postawy w drodze do realizacji wyznaczonego celu.
  5. Asertywność w relacjach ze współpracownikami.
  6. Metody efektywnego komunikowania się z pracownikami i klientami.
  7. Znaczenie postawy asertywnej w sytuacji trudnej, konfliktowej.
  8. Konstruktywna krytyka, przekazywanie uwag pracownikom.