Asertywność managera
03/30/2021Jak asertywność managera pomaga
w kształtowaniu efektywnej komunikacji?
Celem szkolenia jest wypracowanie u uczestnika umiejętności asertywnego postępowania wobec współpracowników. Uczestnicy nauczą się, jak konsekwentnie i efektywnie komunikować się z pracownikami.
- Nauczysz się efektywnie komunikować ze współpracownikami.
- Dowiesz się, jak zachować asertywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
- Nauczysz się wyrażania własnych poglądów i ich obrony.
- Poznasz metody komunikowania swoich oczekiwań i wydawania skutecznych poleceń.
- Zyskasz większą swobodę i otwartość w kontaktach z podwładnymi.
- Zmniejszysz odczuwanie stresu w pracy.
Program szkolenia
- Definicja asertywności, cechy asertywnej postawy.
- Asertywność w kontekście pełnionej funkcji.
- Indywidualne cechy menagera pomocne w ksztaltowaniu asertywnej postawy.
- Rola asertywnej postawy w drodze do realizacji wyznaczonego celu.
- Asertywność w relacjach ze współpracownikami.
- Metody efektywnego komunikowania się z pracownikami i klientami.
- Znaczenie postawy asertywnej w sytuacji trudnej, konfliktowej.
- Konstruktywna krytyka, przekazywanie uwag pracownikom.