
Mentality of communication skills
11/23/2018Szkolenie zaawansowane z obszaru Mentality of comunication skills
(efektywna komunikacja w zespole, firmie, oddziale) umożliwi:
– zrozumienie własnych strategii myślenia, a co za tym idzie – działania,
– zrozumienie wzorców myślenia Klientów wewnętrznych, zewnętrznych w procesie sprzedaży,
– zastosowanie wiedzy w komunikacji z Klientem,
– poprawę efektywności w pracy,
– poprawę wyników zespołu,
– otrzymanie zestawu pytań aktywizujących Klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
– osiąganie synergii zespołu,
– poszerzenie wiedzy na temat wartości, którymi kierujemy się w podejmowaniu działań,
– usprawnienia w pracy działu, zespołu lub firmy,
– zwiększenie skuteczności komunikacji z Klientem wewnętrznym (pracownikiem) lub Klientem zewnętrznym,
– zrozumienie motywacji w rywalizacji,
– rozpoczęcie pracy nad doskonaleniem własnym w pracy zespołu,
oraz
– zdefiniowanie obaw i własnych niesprzyjających przekonań,
– uniknięcie rozbieżności komunikacyjnych ze współpracownikami,
– odejściem od niewłaściwie definiowanej rywalizacji i zastąpienie jej współpracą,
– pozbycie się ukrytych obaw w procesie zamykania sprzedaży i osiągania wyników,
– oszczędność czasu związaną z definiowaniem trudności zespołu w efektywnej komunikacji,
– oszczędność kosztów związanych z niewłaściwą komunikacją zespołu,
– oszczędność kosztów związaną z popełnianiem błędów w komunikacji z Klientem
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE – MENTALITY OF COMMUNICATIONS SKILLS
PODCZAS WARSZTATU SZKOLENIOWEGO W OBSZARZE EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI:
1. Dowiesz się czym jest ewolucja wartości wg Graves’a.
2. Poznasz wartości, na podstawie których, PODEJMUJESZ CODZIENNE DECYZJE.
3. Poszerzysz wiedzę na temat WZORCÓW MYŚLENIA wpływających na komunikację w zespole.
4. Poznasz własny styl myślenia w roli, którą pełnisz w organizacji.
5. Dowiesz się jak poprawiać komunikację wewnętrzną.
6. Odkryjesz własny potencjały wynikający z Twojej strategii myślenia.
7. Zespół określi z pomocą trenera / konsultanta mocne strony i słabe strony wzorców myślenia.
8. Uczestnicy określą możliwe wsparcie we wzajemnej komunikacji wewnętrznej.
9. Uczestnicy zdefiniują momenty, w których może dochodzić do tarć.
10. Zespół otrzyma pytania aktywizujące innych Uczestników w komunikacji.
11. Dowiesz się jakie czynniki należałoby wyeliminować a jakie dostosowywać w procesie komunikacji.
12. Pozna możliwe strategie w przypadku różnicy zdań.
13. Nauczy się technik efektywnej komunikacji.
14. W trakcie szkolenia Zespół może wypracować KODEKS KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ.
OPCJA WARSZTATU SZKOLENIOWEGO – WERSJA II ROZSZERZONA Z ZESPOŁEM
15. Poznasz mocne strony pracowników w kontekście roli, jaką odgrywa w zespole
16. Dowiesz się jak mogą rozwijać obszary do poprawy w kontekście współpracy lub wykonywanych obowiązków zawodowych
17. W trakcie warsztatu zespół będzie pracował nad definiowaniem algorytmu współpracy i synergii (tego co ich łączy i tego co mogą poprawić, ABY NIE DOCHODZIŁO DO ESKALACJI KONFLIKTU)
18. Przeanalizujesz na jakim etapie znajduje się zespół zarówno pod względem wartości jak i wzorców myślenia
Opis wykorzystania narzędzia MindSonar® w procesie projektu komunikacji wewnętrznej w firmie z branży projektów technicznych