Efektywna obsługa Klienta

Efektywna obsługa Klienta

01/07/2019 Wyłączono przez Meeting

Dlaczego warto słuchać ludzi?

Szkolenie skierowane jest do osób mających zarówno bezpośredni
jak i telefoniczny kontakt z klientem indywidualnym oraz biznesowym.
Celem szkolenia jest przedstawienie rozwiązań wspomagających
efektywną i profesjonalną obsługę klienta w trudnych sytuacjach.

 

  • Naucz się odpowiadać na zarzuty i wątpliwości klienta.
  • Poznaj sposoby radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
  • Naucz się panować nad stresem i emocjami w sytuacji konfliktowej.
  • Zbuduj swój wizerunek profesjonalisty, dzięki umiejętności odnalezienia się w trudnej sytuacji.
  • Dowiedz się jak przejąć inicjatywę i zapewnić komfort klientowi w trudnej sytuacji.

     

    Zakres szkolenia obejmuje:
    1. Profesjonalna obsługa klienta.
    2. Radzenie sobie w sytuacji stresowej, sposoby panowania nad emocjami.
    3. Odpowiadanie na zastrzeżenia klienta.
    4. Komunikacja niewerbalna w obsłudze klienta.
    5. Metody doskonalenia przekazu w obsłudze klienta.
    6. Asertywność w obsłudze klienta.