
Efektywna obsługa Klienta
01/07/2019Dlaczego warto słuchać ludzi?
Szkolenie skierowane jest do osób mających zarówno bezpośredni
jak i telefoniczny kontakt z klientem indywidualnym oraz biznesowym.
Celem szkolenia jest przedstawienie rozwiązań wspomagających
efektywną i profesjonalną obsługę klienta w trudnych sytuacjach.
-
Naucz się odpowiadać na zarzuty i wątpliwości klienta.
-
Poznaj sposoby radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
-
Naucz się panować nad stresem i emocjami w sytuacji konfliktowej.
-
Zbuduj swój wizerunek profesjonalisty, dzięki umiejętności odnalezienia się w trudnej sytuacji.
-
Dowiedz się jak przejąć inicjatywę i zapewnić komfort klientowi w trudnej sytuacji.
Zakres szkolenia obejmuje:
1. Profesjonalna obsługa klienta.
2. Radzenie sobie w sytuacji stresowej, sposoby panowania nad emocjami.
3. Odpowiadanie na zastrzeżenia klienta.
4. Komunikacja niewerbalna w obsłudze klienta.
5. Metody doskonalenia przekazu w obsłudze klienta.
6. Asertywność w obsłudze klienta.