
Mentality of sales
03/26/2018
EFEKTYWNOŚĆ W PRACY HANDLOWCA W KONTEKŚCIE PRACY Z KLIENTEM LUB WSPÓŁPRACY W ZESPOLE
- Pracownik dowie się więcej o strategiach mentalnych człowieka, klienta
- Handlowiec pozna własny styl myślenia
- Odkryje własny potencjały wynikający ze strategii myślenia
- Dowie się jak porozumiewać się z klientami w kontekście wykonywanych obowiązków
- Uzyska zestaw pytań aktywizujących klienta
PERSPEKTYWA LIDERA ZESPOŁU – JAKO PRZEŁOŻONY:
- Poznasz mocne strony pracowników w kontekście wykonywanych obowiązków handlowych
- Dowiesz się jak mogą rozwijać obszary do poprawy w kontekście współpracy lub wykonywanych obowiązków zawodowych
- Poznasz wartości, na podstawie których, możesz skutecznie motywować pracowników
- Dowiesz się jakie czynniki demotywujące należałoby wyeliminować
- W trakcie warsztatu zespół będzie pracował nad definiowaniem algorytmu współpracy i synergii, dzielenia się wiedzą
- Przeanalizujesz na jakim etapie znajduje się zespół zarówno pod względem wartości jak i wzorców myślenia