MindSonar®
11/23/2018Opis korzystania z narzędzia MindSonar® w procesie projektu komunikacji wewnętrznej w firmie z branży projektów technicznych
- Wprowadzenie i określenie z Zarządem kontekstu badania zespołu: JA w ZESPOLE.
- Utworzenie dostępu zdalnego do testu dla Uczestników badania.
- Wykonanie badania na 7 dni przed warsztatem szkoleniowo – rozwojowym.
- Warsztat rozwojowo – szkoleniowy dla zespołu.
- Omówienie wyników warsztatu w zespole i wzajemnych informacji zwrotnych na temat „plansz wartości i wzorców” Uczestników.
- Techniki komunikacji oraz nowe rozwiązania w komunikacji wew.
- Sesje interpretacyjne 1:1.
- Zalecenia dla menedżera liniowego w aspekcie motywacji i rozwoju członków zespołu. Prezentacja całościowych wyników zespołowych.
OPIS KORZYSTANIA Z NARZĘDZIA MindSonar® – PRZYKŁADY
Dzięki wykorzystywanemu badaniu wzorców myślenia testem MindSonar® pomożemy zdefiniować właściwy algorytm w ściśle określonym kontekście dotyczącym rozwiązań w Twojej firmie, zespole lub oddziale.
Narzędzie przyspiesza procesy i wykorzystywane jest m.in. w rekrutacji, konsultingu, szkoleniach, coachingu zespołowym / indywidualnym, a także budowaniu zespołów, rozwiązywaniu konfliktów w drodze do poprawy komunikacji w firmie.
Przykład zestawienia wartości Zespołu w 1 z organizacji.
Opis korzystania z narzędzia MindSonar® w procesie konsultacji zespołu dla pomorskiej firmy handlowej:
- Wprowadzenie – ustalenie z Zarządem kontekstu badania zespołu.
- Ustalenie algorytmu i wskaźników predyspozycji wzorców myślenia i wartości.
- Wykonanie testu przez Zespół.
- Analiza wykonanych profili na tzw. „planszach wartości i wzorców”.
- Warsztat pracy z Zespołem.
- Sesje 1:1 interpretacyjne dla pracowników.
- Utworzenie raportu dla Zarządu w postaci rekomendacji, przy rekrutacji oraz rozwoju pracowników.
Opis korzystania z narzędzia MindSonar® w procesie projektu komunikacji wewnętrznej w firmie z branży projektów technicznych:
- Wprowadzenie i określenie z Zarządem kontekstu badania zespołu: JA w ZESPOLE.
- Utworzenie dostępu zdalnego do testu dla Uczestników badania.
- Wykonanie badania na 7 dni przed warsztatem szkoleniowo – rozwojowym.
- Warsztat rozwojowo – szkoleniowy dla zespołu.
- Omówienie wyników warsztatu w zespole i wzajemnych informacji zwrotnych na temat „plansz wartości i wzorców” Uczestników.
- Techniki komunikacji oraz nowe rozwiązania w komunikacji wew.
- Sesje interpretacyjne 1:1.
- Zalecenia dla menedżera liniowego w aspekcie motywacji i rozwoju członków zespołu. Prezentacja całościowych wyników zespołowych.
- Rozpoczęcie sesji indywidualnych w zakresie wsparcia mentoringu.
Opis korzystania z narzędzia MindSonar® w procesie projektu rozwoju indywidualnego dla przedstawiciela handlowego, branża medyczna:
- Sesja „trójstronna” – ustalenie z Zarządem celów rozwojowych dla pracownika oraz kontekstu badania testem wartości i wzorców.
- Kontrakt z pracownikiem handlowym i pierwsza sesja indywidualna.
- Zdalne wykonanie badania MindSonar® przez handlowca.
- Szczegółowe omówienie wyników w trakcie sesji interpretacyjnej.
- Proces sesji i towarzyszenie w zmianie nawyków podczas rozmów z Klientem.
- Wnioski badanego w drodze do doskonalenia kompetencji w sprzedaży.
- Raport podsumowujący.
Opis korzystania z narzędzia MindSonar® w procesie projektu rekrutacji na stanowisko handlowca, branża FMCG:
- Ustalenie z Zarządem celów projektu rekrutacji oraz wybór najlepszych handlowców do badania testem wartości i wzorców.
- Analiza mierników jakościowych i ilościowych wybranych handlowców.
- Konsultacja i ustalenie algorytmu zalecanych wzorców i wartości potencjalnych kandydatów.
- Analiza wykonanych testów przez konsultanta.
- Prezentacja modelu profilu handlowca w drodze do poprawy efektywności wyników sprzedaży.
- Raport podsumowujący z przygotowanymi zaleceniami i pytaniami aktywizującymi.
Przykład zestawienia wzorców myślenia w kontekście: POPRAWA KOMUNIKACJI W ZESPOLE