
Scenariusze udzielania informacji zwrotnych pracownikom
03/26/2018
1. Rodzaje i znaczenie komunikacji z pracownikami.
2. Efektywne sposoby komunikowania się w firmie.
3. Błędy i przeszkody w komunikacji.
4. Znaczenie informacji zwrotnej.
5. Rozmowa rozwojowa jako element oddziaływania na pracownika.
6. Wykorzystanie informacji zwrotnej do osiągania celów zespołu.
Celem szkolenia jest uświadomienie wagi informacji zwrotnej w rozwoju pracownika i realizacji celów. Szkolenie pozwoli udoskonalić kompetencje komunikacyjne menagera.
- Poznasz rolę informacji zwrotnej w budowaniu pozycji lidera.
- Poznasz wagę informacji zwrotnej w zarządzaniu zespołem.
- Nauczysz się słuchać i skutecznie komunikować z pracownikami.
- Dowiesz się jak dzięki informacji zwrotnej podnieść efektywność zespołu i wesprzeć go w realizacji celów.
- Nauczysz się skutecznie motywować pracowników.
- Zbudujesz swój autorytet prowadząc skuteczny dialog z pracownikami.
- Unikniesz konfliktów dzięki komunikacji zwrotnej.