Scenariusze udzielania informacji zwrotnych pracownikom

Scenariusze udzielania informacji zwrotnych pracownikom

03/26/2018 Wyłączono przez Meeting

 

1. Rodzaje i znaczenie komunikacji z pracownikami.
2. Efektywne sposoby komunikowania się w firmie.
3. Błędy i przeszkody w komunikacji.
4. Znaczenie informacji zwrotnej.
5. Rozmowa rozwojowa jako element oddziaływania na pracownika.
6. Wykorzystanie informacji zwrotnej do osiągania celów zespołu.

Celem szkolenia jest uświadomienie wagi informacji zwrotnej w rozwoju pracownika i realizacji celów. Szkolenie pozwoli udoskonalić kompetencje komunikacyjne menagera.

  • Poznasz rolę informacji zwrotnej w budowaniu pozycji lidera.
  • Poznasz wagę informacji zwrotnej w zarządzaniu zespołem.
  • Nauczysz się słuchać i skutecznie komunikować z pracownikami.
  • Dowiesz się jak dzięki informacji zwrotnej podnieść efektywność zespołu i wesprzeć go w realizacji celów.
  • Nauczysz się skutecznie motywować pracowników.
  • Zbudujesz swój autorytet prowadząc skuteczny dialog z pracownikami.
  • Unikniesz konfliktów dzięki komunikacji zwrotnej.