Sprzedaż

  • Zarządzanie konfliktem
    Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy na temat genezy konfliktu i jego znaczenia w organizacji. Uczestnicy poznają techniki rozwiązywania konfliktów. Nauczysz…
  • Przywództwo
    Celem szkolenia jest omówienie zagadnienia przywództwa we współczesnej kulturze organizacyjnej oraz uświadomienie jak postawy, przekonania i umiejętności przywódcy wpływają na…
  • Feedback managerski
    Celem szkolenia jest uświadomienie wagi informacji zwrotnej w rozwoju pracownika i realizacji celów. Szkolenie pozwoli udoskonalić kompetencje komunikacyjne managera. Poznasz…
  • Zarządzanie zespołem handlowym
    Celem szkolenia jest edukowanie szefów zespołów sprzedażowych w zakresie ich roli i znaczenia w budowaniu zespołów handlowych. Uczestnicy szkolenia poznają…
  • Efektywna komunikacja w organizacji
    Celem szkolenia jest zaprezentowanie metod skutecznej komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa. Przedstawienie roli komunikacji w firmie. Rozwiniesz umiejętność skutecznego porozumiewania się wewnątrz…
  • Bezpieczne szkolenia ONLINE!
  • Asertywność managera
    Jak asertywność managera pomaga w kształtowaniu efektywnej komunikacji? Celem szkolenia jest wypracowanie u uczestnika umiejętności asertywnego postępowania wobec współpracowników. Uczestnicy…
  • Odporność psychiczna
    Skąd się biorą zwycięzcy? 
  • Komunikacja menedżerska 17 ‑ 18 marca 2021 / Online
    ZAPISZ SIĘ!
  • 6 technik rozwojowych siły i odporności psychicznej
    POCZUCIE WPŁYWU, ZAANGAŻOWANIE, WYZWANIE – A PEWNOŚĆ SIEBIE Najważniejszą kwestią było własne: „why” czyli dlaczego chce budować własną siłę psychiczną.…
  • Referencje
    Aneta – kobieta skazana na sukces ze względu na ogromną ambicję popartą pracowitością, niezwykle komunikatywna potrafi nawiązać szybko relację umiejętnie…
  • Współpracujemy
    Jako zespół mamy dużo możliwości. Często współpracujemy z małymi firmami jak i dużymi korporacjami. Nasze pakiety są skrojone na miarę…
  • Efektywna obsługa Klienta
    Dlaczego warto słuchać ludzi? Szkolenie skierowane jest do osób mających zarówno bezpośredni jak i telefoniczny kontakt z klientem indywidualnym oraz…
  • Warsztaty otwarte
    Już 22.08 ZSwC czyli warsztat szkoleniowy… Wkrótce więcej szkoleń w WORQ – więcej niż biuro
  • „Dużo łatwiej dojść do celu, kiedy wiemy, gdzie on jest”
    W świecie jest tyle marzeń, ilu ludzi. Czego pragną ludzie a co realizują? Często jest tak, że nie wiemy czego…
  • MindSonar®
    Opis korzystania z narzędzia MindSonar® w procesie projektu komunikacji wewnętrznej w firmie z branży projektów technicznych Wprowadzenie i określenie z…
  • Mentality of communication skills
    Szkolenie zaawansowane z obszaru Mentality of comunication skills (efektywna komunikacja w zespole, firmie, oddziale) umożliwi: – zrozumienie własnych strategii myślenia,…
  • Mentality of management
    SZKOLENIA ZAAWANSOWANE Z OBSZARU MENTALITY OF MANAGEMENT, UMOŻLIWIĄ: – zrozumienie własnych strategii myślenia, a co za tym idzie – działania,…
  • Mentality of sales
    SZKOLENIA ZAAWANSOWANE Z OBSZARU MENTALITY OF SALES, UMOŻLIWIĄ: – zrozumienie własnych strategii myślenia, a co za tym idzie – działania,…
  • „Let’s talk”czyli prowadzenie rozmów rozwojowych z pracownikami.
    Celem szkolenia jest przekazanie wiedzyi umiejętności, które umożliwią rozwój naszych zespołów w drodze po optymalne lub ponad przeciętne wyniki. Korzystając…
  • Paulina Bieniasz
    Kim jest Paulina???
  • Dominik Kasicki
    Praktyk sprzedaży, trener, właściciel firmy. Doświadczenie w sprzedaży pośredniej i bezpośredniej zdobywał w firmach związanych z branżą finansową i usługami.…
  • Urszula Sierzant
    Kwalifikacje – certyfikat Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, dyplomowany coach (WSAiB) certyfikat CoachWise Essentials Program, absolwentka Szkoły Europejskich Facylitatorów, socjoterapeuta. Nagrody:  Ministra…
  • Techniki sprzedaży
      1. Mechanizmy sprzedaży 2. Budowanie relacji z klientami 3. Sprzedaż relacyjna 4. Rola skutecznej komunikacji w relacjach z klientami…
  • Sprzedaż relacyjna
      1. Tajniki skutecznej sprzedaży. 2. Motywacja w procesie sprzedaży. 3. Dostosowanie etapów procesu sprzedaży do oczekiwań klienta. 4. Tworzenie…