
Techniki sprzedaży
03/26/2018
1. Mechanizmy sprzedaży
2. Budowanie relacji z klientami
3. Sprzedaż relacyjna
4. Rola skutecznej komunikacji w relacjach z klientami
5. Rozpoznanie i analiza potrzeb klienta
6. Zasady prowadzenia rozmów handlowych
7. Omówienie etapów sprzedaży
Celem szkolenia jest przedstawienie i omówienie mechanizmów sprzedaży. Przygotowuje ono do przeprowadzenia skutecznej rozmowy handlowej po uprzednim zbadaniu i analizie potrzeb klienta. Uczestnik szkolenia pozna etapy procesu sprzedaży oraz zasady prowadzenia rozmów handlowych.
- Poznasz poszczególne etapy i mechanizmy sprzedaży.
- Uświadomisz sobie jak istotne jest budowanie relacji z kontrahentami.
- Dowiesz się jak budować skuteczne relacje z klientami.
- Nauczysz się, jak przygotować się do rozmowy handlowej.
- Poznasz zalety stosowania języka korzyści w procesie sprzedaży.
- Zyskasz wiedzę jak rozpoznawać i analizować potrzeby klienta.
- Dowiesz się jak wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta.